tirsdag 10. februar 2009

Løp.

Øver forsatt på historie. Føler at jeg har grei oversikt, men litt usikker på første verdenskrig.
Monolog vising om et par dager, føler meg ikke sikker på det i det heletatt. Gruer meg skikkelig!! Vil ikke vise monologen.

Er forsatt ikke bestemt meg hva jeg vil gjøre etter sommeren. Tanken på Romerike og teater frister mindre og tanken på film og media frister mer. Men samtidig er det også noen andre små ting som jeg har lyst til, men det virker så usannsynlig for øyeblikket at jeg ikke gidder å vurdere...enda.

Så nettopp på DDR med 99luftballongs..et stykk morsom musikk.
Har lyst til å lære meg å spille gitar. Og få kondisen tilbake.

Nå er det snart ferie og Laura kommer på besøk fra fredag til onsdag. Blir kjempe hyggelig å se henne igjen. Håper på å få dratt til England i påsken, men må se ann hva min kjære vertsbror gjør.

Det skal bli digg med ferie.