fredag 12. juni 2009

Gress.

Muntlig eksamen om ca seks timer. Er nesten ferdig med power pointen..Kan fortsatt ikke det jeg skal si utenat..Vet fortsatt ikke alt jeg skal si.
Selv om jeg er fornøyd med temaet og faget jeg kom opp i, historie og kolonisering og imerialisme, så er det så jævlig mye jeg må få med, og jeg er redd for at jeg kommer til å glemme noe som sensor komme til å prike på.

Jeg har fått med de viktigste grunnene osv og konsekvensene, men føler at jeg mangler noe.. Sikkert bare eksamensnervene som fucker litt med hodet mitt. Skal prøve å fokusere på spørsmålet og heller få kjeft får å ikke snakket om alt rundt, i stedet for å gjøre det motsatte.

Gleder meg bare til jeg er ferdig med det hele, og til at jeg er "offiselt" ferdig med skolen.
Sommerferie...mmmm.
Haugesund, England og Riga. Kan det bli noe bedre? Ja kan det sikkert, men akkurat nå er det det eneste som motivere meg til å jobbe og bli ferdig med den jævla fremføringen.

Og etter fremføringen skal jeg rett hjem å sove :)

Ingen kommentarer: