onsdag 5. august 2009

Tre.

Bytta bildet og tittel.
Føler bildet er perfekt i forhold til hvordan jeg har levd livet mitt dette året siste skoleåret.
Og når folk sier kjærleik blir jeg alltid i blid.. Av en eller annen grunn.

Skal til Riga på mandag. Vodka fylla til helvete. Mmmmm Finlandia..
Det er også siste gangen jeg får sett Charlotte på en stund siden hun har bestemt seg for å bli trønder. Og den 23 er det videre til folkehøgskule. Har litt miksa følelser siden det er enkelte ting jeg heller kunne ha tenkt å gjøre. En rekke av disse tingene kan man finne på http://www.x-plore.no/. Men gleder meg til å fortsette med teater da :)

Mye jeg kommer til å savne med å gå på vidregående..Her er noe av det jeg ikke kommer til å savne:

Welcome to paradise. Hva mer trenger jeg å si ?



Snus. Lukta. Merkene på veggene. Esj.



Oppgaver.



Knut Hamsun. Grunnen til at jeg hater norsk.

1 kommentar:

Starlet sa...

Haha, jeg føler meg så kul nå :P
Bra du blogger igjen, du må fortsette med det på fhs!