onsdag 4. mars 2009

B.

Shit. Er sliten. Ikke sånn fysisk, men oppi toppen.
Det er egentlig ikke pga av noe spessielt, men har bare blitt mange små ting i det siste som jeg ikke klarer å riste av meg. Hørtes litt emo ut, men det er bare små meningsløse ting som jeg tenker for mye på. Med skole, venner, familie og alt det der..

Uff.

I morgen har vi norsk prøve..fått spørsmålene vi skal ha og greier, men klarer ikke å motivere meg til å gjøre alt. Det er kjedelig og bæsj. Har lest litt, men datt av etter spørsmål 11..og det 35 spørsmål. Men vis jeg pugger de så kanskje jeg får to....vis Marianne er i det gavmildehjørnet, noe hun sjeldent er.

Nå er det ikke lenge til neste ferie..Satser på å komme meg bort litt da. Om ikke utland så ihvertfall til Haugesund. Og retter etter påsken braker jo russetia løs...woho.

Ingen kommentarer: