mandag 23. mars 2009

Mat.

I dag klarte jeg å stå opp rundt klokka to tror jeg, så droppa derfor å gå på skolen. Dermed gikk hele være på skolen hver eneste dag til helvete..
Skrev ferdig drama og samfunns rapporten som skulle ferdig for en uke siden. I dag har jeg sikkelig reiselyst. Har lyst å dra til England og shoppe og drikke meg drita eller å dra til Australia og bare leve..Eller kanskje til Uzbekistan eller et eller annet land jeg ikke vet noe som helst om.
Tok en liten tur til byen i seks tiden men kjøpte bare en skjorte, vet ikke helt hvorfor jeg dro til byen. Hadde bare den følelsen at jeg måtte kjøpe noe for å føle meg bedre, noe som faktisk hjalp.

Paradise Hotel begynner å bli litt mere spennende nå.

Har begynt å glede meg litt til Romerike nå, grua meg før pga av tanken av at det kommer til å være så mange som er superflinke der, men nå er jeg tilbake på det nivået hvor jeg ikke prker å bry meg:) Etter Romerike skal jeg reise og jobbe. Har bestemt meg for at jeg må leve litt før jeg går inn i vidreutdanning. Gjøre noe viktig med livet, gjør noe uviktig med livet og alt det der.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jeg er helt enig med deg! Skjønner meg ikke på alle de som driver og stresser avgårde med studier og sånt nå - slapp av litt liksom! Du og jag Herman, vi kan reise vi:D