fredag 17. april 2009

Ert.

YES! Fikk 6 i prøveeksamen. Etter å ha levert inn en dårlig drama og samfunns oppgave uten logg, fikk bestått på tip så jeg lurer på om det betyr at jeg fikk 3 eller 4? siden bestått pluss liksom er det beste. Skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan få en karakter. Jeg leverte inn en middles historie oppgave og jeg må sende inn de kildegreiene i dag.. Jeg er bare glad at jeg er utav den drittfasen.

Føler liksom at det går i sånne perioder vis du skjønner, en periode går alt bra livet er bra, det går bra på skolen og med venner osv. Mens et par uker etter på så funker liksom ikke noe på samma måte lengere. Litt rart det der hvordan livet går som en berg og dalbane...

Menmen akkurat nå går alt bra og jeg har ikke noe klage på, så nå får jeg bare nyte det så lenge det varer:)