fredag 10. april 2009

Kake,

Får ikke sove. Det eneste jeg har gjort i påsken er å drikke. Fra fredag og til i dag er det to dager jeg ikke har drukket. Så jeg ser på påsken som en slags warm up ting til russetia.
Har forsatt i skrevet ferdig historien.
Christer sa jeg kunne få et par dager ekstra så jeg tolket det som bruk hele ferien. Har trossalt skrevet tre sider, men må bare finpusse litt og faktisk svare på problem stillingen min.

Var innom hennes her om dagen. De har fått inn kjempe mye tøft til våren og sommern så med en gang jeg får litt penger så vet jeg hvor de skal brukes.

Så gjennom noen bilder på pcn så fant jeg noen fra første, som jeg har stjålet fra Sara trur jeg, er av oss som var så heldige åha Toril som lærer:P Har vi egentlig forandra oss så mye?

Ingen kommentarer: