tirsdag 21. oktober 2008

CSI.

I dag fikk litt mere klarhet i hva temaet skulle dreie seg om, det ble 70 tallet i steden for hippie..Takk Gud. Ikke at hippie er et dårlig tema, er bare at jeg føler det er mere og jobbe med når det kommer til 70 tallet. Nok en gang ble det litt to delt i diskusjonen om temaet..Virker som folk trodde at vi ville få Janne til å endre temaet til lykke og hver gang det ble nevnt forslag til scener kom folk med forslag at: å men der kan jo dere få inn lykke. Det handler ikke om å få inn lykke. Eneste grunnen til at jeg er missfornøyd er pga at enkelt medlemmer i gruppa vet ikke hvorfor de valgte hippie/70 når Janne spurte dem hvorfor så hadde de ikke noe svar, eller de ihvertfall ikke med noe saklig.

Men etter diskusjonen i dag har jeg fått en del ideer til hovedproduksjonen og når vi snakket om Norge på 70 tallet ble jeg enda mere inspirert, for det er faktisk noe som har formet samfunnet vårt og holdningene våre til sånn som de er i dag....Så det blir spennende.

Det eneste som blir vanskelig nå er å bestemme hvordan scenene skal være og alt det der, for jeg tror gruppa vår har noen av de mest kreative og mest hardtarbeidene menneskene i klassen, ja jeg mener deg Mari:) se jeg nevnte deg i bloggen min.

Nå hører jeg på 70 talls musikk...Digg.

Ingen kommentarer: