søndag 19. oktober 2008

Termos.


Jippi, nå er jeg ikke like solbrent lenger,men jeg flasser litt av på nesa:(

Fått helt dilla på Death Proof, og "Down in Mexico" er bare verdens kuleste sang akkurat nå.
Filmen er den beste jeg har sett av Quentin Tarantino. Den var til og med bedre enn "Kill Bill".
I dag skulle jeg egentlig jobbe med særemne, lese litt i boka mi, regne litt og gjøre litt research om hovedproduksjonen.

Tema ble hippie.. den vant med en stemme. Sto mellom hippie og lykke. Jeg stemte lykke, så jeg er litt bitter for at det ble hippie for jeg følte at grunnene til at folk valgte det var pga av hvem som kom med forslaget og ikke pga temaet. Bendik sa han tok ellemelle om hvem av dem han ville velge, Patrik hørte ikke på diskusjonen og bare kom inn på slutten og Andrea sa at hun ville ha hippie før hun hadde hørt hva de andre forslagene var. Så jeg syns det kanskje var litt.....Tilfeldig at det ble hippie.
Er bare så utrolig redd for at det skal bli dårlig fordi hippie er et utrolig vanskelig tema og det virka ikke ut som Cornelia viste helt hvorfor hun ville ha det. Hun ville ha det fordi vi kunne ha "store" kostymer med masse hår og sminke, men vi kommer jo til å bytte roller så det kan jo bli litt vanskelig. Og hun hadde ikke noe ramme eller en rødtråd heller..Eller hun sa at den rødetråden var og finne seg selv, men jeg er jævlig skeptisk. Forhåpentligvis så kommer Janne til å stille noen spørsmål ved dette valget.
HOWEVER selvom jeg er bitter og negativ nå kommer jeg til og gi 100% må bare få litt oppklaring om hva vi vil med dette stykke. Og som regel når jeg får et dårlig inntrykk av noe eller noen så viser det seg at jeg liker dem/den etter en stund,man må bare bli vandt til det først. Så jeg håper det er tilfelle her. Gruppa mi har mange sterke skuespillere, noen sterkere enn andre. Så jeg tror vi kan ta et tvilende tema og gjøre det bra..

La oss be til høyere makter.

Ingen kommentarer: