tirsdag 23. september 2008

Hobbit





Har akkurat vært inne på Topman siden.Jeg kommer ikke til å ha noe penger igjen når jeg reiser hjem igjen.
Er så utolig mye jeg har lyst til å kjøpe. Sko,jakker og t-shirts.
Hennes sin høst klær var utrolig skuffende. Alt er grønt og brunt...
Nå er det ikke lenge igjen før jeg reiser til England:) 6 dager igjen. Gleder meg sikkelig. Har bare fortalt det til en person,hun jeg skal sove over hos. Så skal overraske resten på skolen neste dag:)
Merker jeg blir sikkelig glad når jeg tenker på det.
OG jo sånn btw Emily http://www.urbanoutfitters.co.uk
Utrolig mange kule ting der..Hadde ønsket jeg var rik=/

Sov mine venner,sov.

3 kommentarer:

Starlet sa...

Digga :D den nederste med veska:D

Pingvinkjeks sa...

fra London fashion week faktisk:P

Tina sa...

Jeg misunder deg! Vil også til London å ta av.

Høst kolleksjonen til jenter er mye forresten bedre. haha.