torsdag 18. september 2008

Ny blogg:)

Ble litt lei av blogge.no så jeg bestemte meg for å lage en ny blogg her. Siden alle andre bruker blogspot.

Akkurat nå hører/ser jeg på Flight Of The Conchords. Utrolig festlig og artig syns jeg..
Har egentlig ikke så mye å skrive utenom at Young-starlet sitt innlegg varmet noe utrolig. Drømme framtiden vår! Jeg skal printe det ut og henge det opp på veggen:)

Utenom om det har jeg nesten bestemt meg for å søke på Borups højskole. Den ligger i Danmark nær København. Romerike frister også, men det er flere muligheter på Borups, men kan ta fem fag og kursene varer et halvt år. Og det er MYE billigere enn Romerike. On the other hand er kanskje Romerike hakket bedre når det kommer til teater så valget er tøft. Men København frister. Tanken på og bo i et annet land igjen er veldig fristende. Det blir veldig mye ifs and buts når man prøver å velge hva som er best for fremtiden. Har litt lyst til å jobbe et år men det har blitt nedstemt av nesten alle de jeg har snakka med.

I morgen er det full drama dag.. Fra 8.15 til 16.15(tror det er når vi slutter) så det blir en laaaaang dag.

Ding fries are done...

5 kommentarer:

Starlet sa...

Gratulerer med ny blogg :D
Jeg vet ikke , debbbie var kreativ:)
Hehe :)4resten digget bildet og sånn , denne lay outen var mye mindre emo :P hihi! Nå må jeg løpe for bussen min går snart! (Jupp jeg er på internett før skolen , det er flaut).
Ps: DU er søt <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-rated x ;)

Anonym sa...

thank you=)

Tina sa...

Så sætt bilde av deg, og det som ser ut til å være Milan tenker jeg...?

Sandra sa...

DU FÅR IKKE LOV TIL Å DRA UTENLANDS IGJEN! HØRER DU DET?!
(savner deg)

Pingvinkjeks sa...

Riktig Tina:)

Hehe,er jo ikke sikkert enda da:) pluss vis det blir den skolen er det bare 18 uker;)