onsdag 19. november 2008

Ark.

Nå sitter jeg Europasalen, Beatles blir spilt i bakgrunnen. Det er litt artig.
Mari,Iris, Julie, Sara and myself har vært kjempe flinke å jobbet med en scene oversikt og satt alle scene sammen til et stykke, om det blir det endelige resultatet vet vi ikke enda, men jeg tror at når vio brgynner å jobbe med scene at det kommer til å bli ganske bra.Vet ikke om noen skjønte det jeg akkurat skreiv, men det gjorde jeg.

Fisken ligger i baggen.

Mari, Iris og Julie sitter å leser og ser seriøse ut. Det er litt morsomt.

Om 20 min skal vi begynne å jobbe. Håper vi skal jobbe med roller eller scener, men det blir sikkert at vi skal sitte å diskutere scene og sånn..Det har vi gjordt vær gang nå. Aldri jobbet med roller. En og en halv gang med scener.

Håper ikke alt går til helvete etter pausen. Har en ekkel følelse.

Beatles spilles forsatt:)

Ingen kommentarer: