tirsdag 25. november 2008

Spurv.

Nå er klokka mye og jeg har tenkt til å legge meg.
Skulle egentlig lest litt på linjene mine og matten, men glede og søvn kommer først. Glede kom i form av julebrus og gamle episoder av nytt på nytt og søvn kommer forhåpentligvis snart:)

Jeg skal shoppe snart. Merker det har gått dødslang tid siden sist jeg kjøpte noe, men er litt redd for å gjøre samme tabben som young starlet:P kjøpe alt for mye.


Ikke lenge til premiere på hovedproduksjon!
Ikke lenge til matte eksamen!
Ikke lenge til Emily blir 18!
Ikke lenge til jeg reiser!
Ikke lenge til jul!
Ikke lenge til et nytt år med sorg, glede, smil og faenskap!

Ikke lenge til jeg blir gammel.

Shit jeg må sove nå..

2 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

hvor er det du skal reise hen a?

Pingvinkjeks sa...

Uganda med Emily og Tina <3 :):):)