mandag 3. november 2008

Kule.

Nå sitter jeg oppe å tvinger meg selv til å skrive særemne..Har skrevet en og en halv side. Sliter skikkelig med å skrive noe bra. Hadde kanskje hjulpet å lese ferdig bok nr 2 og 3, Ondskapen og Skyskraper Engler.
Legger meg ikke før jeg har skrevet 2 sider. For da er planen å skrive to til i morgen for da har jeg ca 1 til to sider å skrive på Tirsdag som er siste dag for å innlevere. Jeg merker nå at det beste hadde vært å starte i går eller for to dager siden, men sånn oppdager man jo alltid i ettertid.

Mye funky musikk på The Voice nå.

Og så er det jo revyfest på Tirsdag så da må jeg jo ha skrivd den ferdig uansett.
På Onsdag er det religionsprøve, men den gir jeg faen i akkurat nå.
På Torsdag skal jeg bort på blindern og lære meg litt matte for å se James Bond på kveldingen.
På Fredag skal det egentlig være klassekonsert, men jeg har begynt å gi faen i klassen når det kommer til å samle inn penger til Berlin turen for gruppa mi har rundt 19000 nå. Og vi skal samle inn 22000 per gruppe så vi er ganske nærme.

Har også prøvd å finne på noen scener til hovedproduksjon, men det er faen meg vanskelig.

Ingen kommentarer: