mandag 17. november 2008

Pulk.

Første dag med hovedproduksjon: Etter en dødstreig og demotiverende morgen, med krangling og uenigheter gikk faktisk resten av dagen bra. Jeg følte vi fikk gjort endel faktisk. Vell endel er kanskje å ta i men noe ble gjort. Virker som gruppa begynner og bli mer og enig om hva vil med hovedproduksjon vår, selvom det er uenigheter rundet detaljer og sånn..

Når jeg kom hjem flytta vi alt i gangen, spisestua og kjøkkent inn på gjesterommet og i stua. Så nå sitter jeg i midten av en haug full av kjøkkenutstyr. Må innrømme det er litt artig. I morgen blir parketen lagt og innen neste uke har vi et nytt kjøkken:)

Nå ser jeg faktisk fram til å jobbe med hovedproduksjon i morgen..Håper det den følelsen varer!

Og ja, jeg fyller gjerne teddybjørnen din Iris :P

Ingen kommentarer: