torsdag 13. november 2008

T-Rex.

Fy faen. Marinne dukka ikke opp med andre ord dama var sjuk. Veldig irriterende med tanke på at jeg kunne ha sovet fire timer ekstra. Men det var bra fordi da kunne jeg sove av meg fyllesyken fra revyfesten i går. Tror jeg var hjemme rundt tre og våkna kvart på åtte. Så det var grisedigg å sove på skolen. Gulvet har aldri vært mykere før.

Utrolig hva folk i klassen sier når de er på fylla, Daniel sin teori om at vis man blir voldtatt i ræva at man blir gravid og Emily sin teori om at dansker får lettere bollemus fordi Danmark er så flatt. Er det rart jeg glad i klassen?

Etter fire timer med å være klein. Hadde vi verdens daffeste prøve. Folk snakka. Gikk inn og ut av klasserommet og læreren ga faen. Julie sovna og Iris var stressa:)

Fant en kjempe spennende ting om AKP ML nå nettopp, til hovedproduksjon. I morgen skal vi bare ha hovedproduskjon tror. Så det blir stressende og slitsomt..

Jeg vil ha en blå ballong

1 kommentar:

Starlet sa...

HAHAHA! Jeg sier så jævlig mye rart!