fredag 21. november 2008

Melk.

Melding til klassen: Jeg og Julie hadde ikke noe med rollene valgene til Janne.
Og jeg skjønner at det var litt rart at vi la til to roller, men seriøst hva ville dere ha mulighet mellom? Dele på fire mini roller eller å få inn to til som faktisk har noe å gjøre i stykket?
Jeg forstår at folk som ikke fikk rollen de ville ha ble deppa, men at de som fikk den rollene de ville og så deppa det skjønner jeg ikke.
Uff håper folk har kommet over det til søndag.
Føltes ut som vi kom ut fra en begravelse når vi gikk ut av rommet.
Det føltes ut som gruppa trodde jeg og Julie hadde sviket det, at vi hadde gjordt noe sikkelig ille.

Gud hvorfor er den andre gruppa så mye bedre enn vår når det kommer til arbeidsmoral og godta ting. Vi har faen meg sløst bort en og en halv dag på at læreren vår har vært borte og en dag på å diskutere roller. Og sikkert en halv dag på at elever er borte/jobb/legen osv.

Tror jeg vi blir ferdig og at det blir bra, vi må bare rista av oss alt det negative.

Føles litt ut som jeg har levd i en episode av gode og onde dager bare minus incesten i det siste.

Ingen kommentarer: